Як просуватися не можна

Отже, просування будь-якого якісного сайту є неминучістю для вебмастера. Давайте з вами поговоримо про те, як просуватися не можна і які методи просування сайту приведуть вас в нікуди, так як за таким просуванням швидше за все піде бан пошукових систем, або просто накладення фільтрів, які зведуть нанівець всю вашу пошукову оптимізацію і природно доведеться починати все з самого початку.

Тільки уявіть — ви довго планували і створювали свій сайт, потім довгий час його наповнювали, витрачаючи на це дуже багато свого часу, сил і нервових клітин, які між іншим не відновлюються, а потім, коли почали просування, допустили маленьку помилку і ваше дітище потрапив під фільтр пошукачів і вся ваша праця виявилися спрямована в порожнечу, так як сенс проекту відтепер просто пропав. Саме тому важливо з самого початку усвідомити, які методи просування і оптимізації сайту є неприпустимими, навіть якщо неминучість буде вас тягнути на дані методи. Отже:

1. Переоптімізація контенту. Завжди потрібно пам'ятати про те, що скрізь є своя межа, тому не варто перенасичувати свої статті ключовими фразами, інакше ви з легкістю потрапите під фільтр переоптімізаціі і просто вилетите з видачі пошукачів. Оптимальна кількість ключових слів для всіх буде різною, але все ж таки бажано дотримуватися приблизно 5 ключів на 1500—2000 символів унікального контенту. Більша кількість ключовиків можуть привести до плачевних наслідків, а менше не дасть вам потрібного ефекту.

2. Занадто велика кількість посилань. Приріст посилань завжди повинен бути поступовим і максимально природним. Погодьтеся, що буде вкрай дивно виглядати, якщо на сайт, який існує всього 1 місяць прийде за кілька днів 1000 посилань — проект в такому випадку повинен бути дуже якісним, а інакше буде дуже погано. Інша справа, якщо посилання приходять на сайт поступово, потроху збільшуючись в кількості.

3. Переспам анкорів. Якщо всі посилання на ваш сайт будуть йти по одному і тому ж анкору, то це буде виглядати вкрай підозріло і практично стовідсотково ви потрапите під фільтри. Тому вкрай важливо розбавляти анкори посилань, які йдуть на ваш сайт, а також використовувати словоформи морфологічні форми і так далі, щоб вся посилальна маса виглядала максимально природно.