Блог свободен от NOFOLLOW!

Чому мій сайт не в ТОПі та інші питання про SEO

Дата: 25-10-2016 | Автор: Гость | Рубрика: Продвижение сайта

Завдяки лже-спеціалістам, SEO просування сайтів для більшості клієнтів звучить як брехня. Все через те, що надзвичайно велика кількість людей попалось на вудочку агенції, які займаються просуванням сайтів але насправді мало що в цьому розуміють.

Звідти народилось багато запитань, на які сьогодні дасть відповідь автор блогу bevisible.com.ua з досвідом роботи в в сфері SEO просування сайтів понад 5 років.

Чому мій сайт не в топі?

Найчастіше сайт не в ТОП, тому що ви не розумієте, що це таке — бути в ТОП. Що саме вас цікавить? Бути в топі по одній фразі? По двох? Десяти? Ста? Чи ста тисячам?

Найчастіше «мій сайт не в топі» означає порівняльну характеристику поточного стану сайту в порівнянні з конкурентами. Вибірковий пошук по ряду фраз виявляє нульову видимість сайту клієнта, тому і виникає запитання «чому мій сайт не в топі».

Вирішити дану проблему можна зібравши ключі для свого сайту, вивчити по ним видимість, порівняти свою видимість і видимість конкурентів. Це не так складно, як може здатися, зате питань буде значно менше.

Чому мій сайт не в топі по “цьому слову”?

Найчастіше причина у відсутності необхідних посадкових сторінок. Так вже заведено у пошуку, що на запит користувача повинна бути конкретна та зрозуміла відповідь. Щоб надати таку відповідь, вона повинна розташовуватися на окремій сторінці сайту. Якщо немає сторінки під конкрентний запит, скоріше за все, не буде і позицій.

Другий вже досить поширеною причиною є низька повнота відповіді на запит. Тобто посадкова є, але вона не дає окремих відповідей по суміжних запитам і пошук віддає пріоритет сайтам з великим числом посадкових. А ваш сайт буде представлений в топі вибірково — тільки з певних запитів.

Звичайно, є і ряд інших можливих причин (наприклад, фільтри або санкції), але це речі діагностуються і, вважаємо, що наявність фільтрів ви вже перевірили.

Чому у конкурента такий поганий сайт, але в топі?

Звичайно, можна провести аналіз конкурента, але часто буває так, що даний аналіз не показує нічого, де б ваш сайт поступався. У цих випадках причина ховається або в вікових моментах, або в залипанні інших сайтів в топі. Тобто поки веб-сайт не випаде з індексу, або не вирішить змінити дизайн чи ЦМСку, він буде залишатися в топі.

Чому я так багато роблю, а результат в пошуку близький до нуля?

Таке питання вимагає аналізу робіт по сайту. З досвіду можна сказати, що найчастіше причина в некоректному балансі зусиль або в догматичному сприйнятті деяких методик просування. Хтось кидає неймовірні зусилля на написання унікальних текстів до товарів. Хтось штампує сотнями статті в блог, причому по сміттєвих запитам. Хтось робить виділення входження ключів всюди де вони зустрічаються в текстах на сайті.

Все пошукове просування побудовано на зв'язці «запит-документ». Нарощуванням документів (сторінок сайту: статей, карток товару, лістингів) під конкретні запити і треба займатися. Спроба вичавлювати більше з незначного, скоріше за все, призведе до провалу. Всі сайти, які досягли успіху без аутсорсного просування — просто нарощували контент під запити. Може, не дуже грамотно, не завжди правильно, але нарощували. І прийшли до успіху. Всі, хто топтався на місці, намагаючись тасувати старі тематичні одиниці, там відсоток неуспіху вкрай великий.

Чому ви це не впровадили відразу?

Відповідь на нього проста: тому що. Тому що пошукове просування — процес ітераційний. І часто впровадити те, про можливість застосування і користь чого ти маєш на старті досить туманне уявлення, а трудовитрат це вимагає багато — небажано. Краще витратити час на більш прості заходи з відомим результатом, а потім вдаватися до якихось експериментальним методикам.