Блог свободен от NOFOLLOW!

«Пісочниця» Google. Як з нею боротися

Дата: 09-02-2012 | Автор: Гость | Рубрика: Продвижение сайта

У пошуковій системі Google існує спеціальний фільтр, який накладається на всі нові веб-ресурси. «Пісочниця» або Sandbox перешкоджають виходу в топ по високочастотним запитам новачків. Сайт може перебувати під фільтром від одного місяця до року залежно від конкуренції запитів в семантичному ядрі.

Вперше про «пісочниці» заговорили приблизно в травні 2004 року. Саме тоді, на думку багатьох оптимізаторів, і був запроваджений цей фільтр. Проте представники Google досі не підтвердили, але і не спростували наявності «пісочниці».

Якщо інтерент-ресурс  добре ранжирується по низькочастотних запитах, на нього є якісні вхідні посилання, показник PR вище трьох, але при всьому цьому він зовсім не займає лідируючі позиції по високочастотних запитах, то, швидше за все, пошуковик загнав сайт в «пісок». Виходить він з-під нього завжди автоматично, скасувати дію фільтра вручну неможливо.

При просуванні сайту в пошуковій системі Google обов'язково необхідно враховувати вплив даного фільтру. Тому як тільки будуть готові дві-три сторінки, які будуть релевантні тематиці сайту, їх одразу варто викласти в Мережу. Тут діє принцип банальний — «Раніше сядеш — раніше вийдеш». Тобто чим раніше ми заженемо нашу сторінку в «пісочницю», тим раніше вона з неї вийде, і ми зможемо вести повноцінну роботу над нею.
Поки сайт під фільтром, потрібно постійно показувати пошуковим роботам, що наш ресурс дійсно якісний:

  • Регулярно додаємо нові сторінки;
  • Проводимо первинну оптимізацію (тайтли, теги, перелінковка);
  • Нарощуємо якісну посилальну масу;
  • Працюємо над зовнішнім виглядом  (зручність користування).

Тобто час, який сайт знаходиться в «пісочниці», потрібно витратити на внутрішню оптимізацію і також просування по низькочастотних запитах.

При цьому категорично забороняється:

  • Не змінювати адреси сторінок, які вже потрапили в індекс пошукової системи;
  • Купувати нетематичні посилання;
  • Занадто швидко нарощувати посилальну масу;
  • Додавати неунікальний контент;
  • Розміщувати нетематичний контент;
  • Сильно міняти щільність ключових слів на сторінках.

Таким чином, необхідно максимально заслужити довіру пошукових роботів, які будуть регулярно відвідувати вашу веб-сторінку. Як тільки вони вважатимуть сайт якісним відразу понижуючий фільтр буде знято.

Спонсором статті є компанія go-tom-com — оптимізація ваших сайтів у надійних руках.