У пошуковій системі Google існує спеціальний фільтр, який накладається на всі нові веб-ресурси. «Пісочниця» або Sandbox перешкоджають виходу в топ по високочастотним запитам новачків. Сайт може перебувати під фільтром від одного місяця до року залежно від конкуренції запитів в семантичному ядрі.
Вперше про «пісочниці» заговорили приблизно в травні 2004 року. Саме тоді, на думку багатьох оптимізаторів, і був запроваджений цей фільтр. Проте представники Google досі не підтвердили, але і не спростували наявності «пісочниці».
Якщо інтерент-ресурс добре ранжирується по низькочастотних запитах, на нього є якісні вхідні посилання, показник PR вище трьох, але при всьому цьому він зовсім не займає лідируючі позиції по високочастотних запитах, то, швидше за все, пошуковик загнав сайт в «пісок». Виходить він з-під нього завжди автоматично, скасувати дію фільтра вручну неможливо.
При просуванні сайту в пошуковій системі Google обов’язково необхідно враховувати вплив даного фільтру. Тому як тільки будуть готові дві-три сторінки, які будуть релевантні тематиці сайту, їх одразу варто викласти в Мережу. Тут діє принцип банальний — «Раніше сядеш — раніше вийдеш». Тобто чим раніше ми заженемо нашу сторінку в «пісочницю», тим раніше вона з неї вийде, і ми зможемо вести повноцінну роботу над нею.
Поки сайт під фільтром, потрібно постійно показувати пошуковим роботам, що наш ресурс дійсно якісний:
- Регулярно додаємо нові сторінки;
- Проводимо первинну оптимізацію (тайтли, теги, перелінковка);
- Нарощуємо якісну посилальну масу;
- Працюємо над зовнішнім виглядом (зручність користування).
Тобто час, який сайт знаходиться в «пісочниці», потрібно витратити на внутрішню оптимізацію і також просування по низькочастотних запитах.
При цьому категорично забороняється:
- Не змінювати адреси сторінок, які вже потрапили в індекс пошукової системи;
- Купувати нетематичні посилання;
- Занадто швидко нарощувати посилальну масу;
- Додавати неунікальний контент;
- Розміщувати нетематичний контент;
- Сильно міняти щільність ключових слів на сторінках.
Таким чином, необхідно максимально заслужити довіру пошукових роботів, які будуть регулярно відвідувати вашу веб-сторінку. Як тільки вони вважатимуть сайт якісним відразу понижуючий фільтр буде знято.